Pages

Monday 8 June 2015

Några helgbilder

I fredags kväll var jag nere i Leith (favvostället! som jag skrev om) och åt middag hemma hos en väninna. Efter en lite väl hög dos rosevin under middagen, så var en joggingtur på lördagseftermiddagen guld värd! Eftersom jag behövde hämta bilen vid Leith så tog jag och sprang runt 8 km utefter floden som rinner genom stan. Otroligt vackert! Och en hel del djur också:

En lite suddig bild på en ankmamma och ett gäng urgulliga fjuniga ankungar
Tog även en bild på en häger, men tyckte att han såg lite läskig ut?


Efter det så blev det ännu lite mer rosevinsintag under lördagskvällen, när jag hade ett par vänner över på besök.

Rätt många "lik".. Men tack och lov kom vattnet fram runt tretiden! :)
Sedan blev det dags för min favorit - Meadowsfestivalen! Det är som en loppis på steroider, mitt i parken! Solen sken och de hade massor med roliga mattält och stånd som sålde allt mellan himmel och jord, ett gäng karuseller och en sektion där det var visningar i hunddressyr. Väldigt mysig söndag!



No comments:

Post a Comment