Pages

Thursday 5 March 2015

One of THOSE days...

Så, idag är det en riktigt fartfylld dag!

Var uppe tidigt och fick undan ett par timmars jobb, och i eftermiddag är det dags att åka till universitetet för en spännande föreläsning. Shankar Balasubramania är en riktig stjärna, både inom biologi och kemi, och jag har hört att han är bra på att föreläsa också. Spännande med lite inspiration!

Sedan bär det av till mitt gamla universitet för att diskutera en studie som jag gjorde under min doktorandtjänst. En av de sista publikationerna från det projektet. Skönt att få det gjort! Ska nog köpa en flaska whisky till gamla chefen min också.. Som tack. :)

Men nu, lunch! Lite scrambled eggs med korv och coleslaw. Mums.
Ska kolla in sista avsnittet av Forever medans tror jag. Vissa säger att man borde meditera och tänka under sina raster för att "få balans". Jag föredrar att dregla över Ioan Gruffudd.. ;)



No comments:

Post a Comment