Pages

Tuesday 24 March 2015

Extas och plötsligt tonårsminne


Alltså EXTAAAAASEN när den här artikeln hoppade upp i mitt fejs igår kväll:



Alltså herregud. Den serien var helt klart den bästa. Och JA, jag vet att jag ser tillbaka på den genom rosafärgade glasögon - så som man gör när det gäller ens egna barndomsminnen. Men den ÄR faktiskt sjukt bra.


Den fick mig precis att komma ihåg en helt sjuk "hang up" som jag hade när jag var en 13-14 år. Jag hade liksom ångest för att Fox Mulder skulle kunna vandra in genom dörren NÄRSOMHELST!  Och jag menar alltså själva karaktären, inte skådespelaren. Helt sjukt! Men även fast jag visste att det var helt sjukt, så hade jag likt förbannat ett inre tvång att aldrig typ, ligga fult i soffa eller peta näsan eller så. Utfall at....

//  Tee  :: I BELIEVE ::

No comments:

Post a Comment