Pages

Tuesday 7 April 2015

Full rulle!!

Vilken helg det har varit!!

Redan i torsdags fick vi goda nyheter på jobbet och firade lite! Förutom lite dålig attityd (som det lätt kan blir när det är alkohol involverat) så var det trevligt att gå ut ihop.!Vi är en liten forskargrupp, och det är bra att vi får in lite sammanhållning.
Sedan var det ju påskhelg! Helgen involverade en underbar kaningryta på min favoritrestaurang (The Apartment - Ljuvlig mat!) tillsammans med K, ett par (tre, fyra...) gin och tonics på en ny bar med ett gäng gamla kursare från doktorandtiden och ett nattligt besök på min favoritjazzklubb (den berättar jag inte vart den ligger.. den är MIN!! ;)).  Att sedan spendera en slö söndag framför en film (The Loft - helt ok!)  efter att ha ätit Lady MacDonalds underbara lammstek: Perfektion!

Och så det gigantiska körsbäret på toppen - Treårsdag tillsammans med K. Kan inte förstå att jag bara känner mer och mer för den karln för varje år som går. Lycka.






No comments:

Post a Comment